Ćwiczenia na piękny i jędrny biust

Be fit/Ćwiczenia
Karina Strzelińska
Ćwiczenia na piękny i jędrny biust
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Czy wiesz, że możesz wpłynąć na wygląd swojego biustu? W jaki sposób? Treningiem oczywiście! Efekty systematycznych ćwiczeń mogą zaskakiwać! Zobacz jak ujędrnić swój biust!

Dobrze dopasowany biustonosz to podstawa

Zanim poznasz ćwiczenia poprawiające kształt Twojego biustu, koniecznie sprawdź swoją szafę. Zerknij do niej i upewnij się, że masz dobrej jakości biustonosz. Jeśli nie, to powinnaś go jak najszybciej zakupić. Nieodpowiednio dobrany stanik powoduje dyskomfort i wpływa na ogólny wygląd piersi. Świetnym pomysłem będzie wybranie się do profesjonalnej brafitterki, która dopasuje idealny dla Ciebie biustonosz.

Ćwiczenia

Wygląd piersi możesz poprawić, trenując nawet w domu. Efekty treningu będą takie same jak na siłowni z profesjonalnym sprzętem.

  1. Rozpiętki z butelkami

To proste ćwiczenie. By je wykonać, najpierw zorganizuj sobie dwie litrowe butelki wypełnione wodą i krzesło. Usiądź na nim i się wyprostuj. W dłonie chwyć butelki. Unieś ręce zgięte w “L” w górę. Przybliżaj je do siebie tak, by przedramiona zetknęły się przed klatką piersiową. Pamiętaj o napinaniu mięśni przy powrocie rąk do pozycji wyjściowej. Spróbuj na początek zrobić dwie serie po dwadzieścia powtórzeń.

  1. Rozpiętki z prostymi rękami

To ćwiczenie bardzo podobne do powyższego. Ponownie potrzebujesz do jego wykonania butelek i krzesła. Różnice występują w sposobie ułożenia przedramion. Pozycja wyjściowa polega na ułożeniu rąk poziomo, pod kątem dziewięćdziesięciu stopni. Co ważne, dłonie powinny być skierowane do wewnątrz ciała. Wykonuj półokrągłe, zamaszyste ruchy. Dłonie powinny w pewnym punkcie zetknąć się ze sobą. 

  1. Przenoszenie rąk z obciążeniem za głowę

Skutecznym ćwiczeniem na ujędrnienie biustu jest przenoszenie obciążonych rąk za głowę w pozycji leżącej. Ćwiczenie wzmacnia całe ciało. Świetnie wpływa też na biust. Połóż się wygodnie na macie. Chwyć butelkę i przenieś ręce za głowę.

4. Klasyczne pompki

Klasyczne pompki to naprawdę świetne ćwiczenia na jędrny biust. Wykonując je dodatkowo wzmocnisz mięśnie w klatce piersiowej. Jeśli nie jesteś w stanie zrobić standardowych pompek, spróbuj od tzw. damskich. Oprzyj swoje dłonie i kolana o podłogę. Usztywnij kręgosłup. Plecy podczas wykonywania ćwiczenia muszą być proste! Tylko wówczas uzyskasz upragnione efekty. Ugnij ramiona i opuść się powoli, zatrzymując przed dotknięciem podłoża. Najlepiej wykonywać po około 10–15 pompek w trzech kolejnych seriach.

5. Pompki wykonywane “na ścianie”

To bardzo proste ćwiczenie. Stań przodem do ściany i oprzyj na niej swoje dłonie. Uginaj i prostuj ramiona. Powtórz „pompki na ścianie” około 20 razy wykonując minimum trzy serie.

6. Rozciąganie na “wałku”

Długie godziny pracy przed ekranem komputera męczą cały organizm. Wymuszona wówczas postawa ciała sprawia, że klatka piersiowa zamyka się. Ćwiczenie, które sprawia, że wraca ona do odpowiedniego ułożenia, jest bardzo proste. Połóż się na plecach na macie. Zegnij nogi. Pod swoje ciało, od głowy do miednicy, podłóż albo roller, albo po prostu zwinięty w wałek ręcznik. Rozłóż ręce na boki, rozluźnij się i oddychaj. Ćwiczenie dodatkowo regeneruje i relaksuje ciało.

Zdj. główne: Artem Labunsky/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Po wakacjach włosy potrzebują ratunku. Sprawdź, jak je zregenerować
/
Po wakacjach włosy potrzebują ratunku. Sprawdź, jak je zregenerować
Poznaj 5 kroków, które pozwolą Ci się cieszyć piękną fryzurą.
Polecamy