Ćwiczenia

5 ćwiczeń na płaski brzuch innych niż brzuszki

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Wyrzeźbiony brzuch bez oponki to cel wielu kobiet. Jakie ćwiczenia poza klasycznymi brzuszkami pozwolą nam osiągnąć tzw. kaloryfer? Oto propozycje ćwiczeń na płaski brzuch!

Deska 

Pierwsze ćwiczenie izometryczne, które fantastycznie modeluje mięśnie brzucha, to deska (inaczej plank). Regularnie wykonując deskę, wzmocnimy też dodatkowo mięśnie pleców, ramion, pośladków i nóg. Tak więc naprawdę warto!

Nożyce poziome

Nożyce to jedno z najskuteczniejszych ćwiczeń na płaski brzuch, które daje szybkie efekty. Wystarczy mata i kawałek wolnej podłogi, by rozpocząć trening.

Rowerek 

Kolejnym polecanym ćwiczeniem na kaloryfer jest rowerek – z pewnością każdy z nas wykonywał go podczas lekcji WF-u.

Spięcia z wyprostem rąk i nóg

Spięcia brzucha z wyprostem rąk i nóg to w opinii wielu trenerów personalnych jedno z najlepszych ćwiczeń na rzeźbę brzucha. Jest dość męczące, ale również bardzo efektywne.

Kettlebell swings

Ostatnia propozycja to wymachy kettlebell do wysokości czoła. To proste ćwiczenie kształtuje nie tylko mięśnie brzucha, ale również mięśnie grzbietu i pośladków.

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Musisz zobaczyć

Przeczytaj więcej

post-image
Be fit Porady

Co ubrać na trekking?

Wyprawy trekkingowe mogą być cudownym przeżyciem i świetnym narzędzie do poprawy kondycji fizycznej oraz rozwoju osobistego. Sprawdź, jak się do nich przygotować i w co ubrać się, wychodząc z domu.
Czytaj więcej