Google Merchant – stworzony z myślą o Twoim sklepie online

Be online
Redaktor Blue Whale Press
Google Merchant – stworzony z myślą o Twoim sklepie online
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Google oferuje wiele narzędzi, które mają pomóc w promowaniu naszych biznesów. Jednym z nich jest Google Merchant, stworzony z myślą o branży e-commerce. Przyglądamy się jego zaletom.

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak mógłbyś go wypromować? Warto wykorzystywać stworzone do takich celów narzędzia. Google proponuje Google Merchant, znane także pod nazwą Centrum Sprzedawcy Google. To system wspomagający zarządzaniem e-commerce. Dzięki niemu możemy prowadzić skuteczne kampanie reklamowe oparte na reklamie produktowej. Narzędzie pozwala również na przesyłanie informacji o produktach w sklepie internetowym, aby użytkownicy internetowi mogli zobaczyć je w wyszukiwarce. Każdy z nas z pewnością kojarzy reklamy produktowe w Google, które składają się ze zdjęcia produktu, tytułu i ceny. To właśnie one powstają dzięki Google Merchant.

Jak utworzyć konto Google Merchant?

Proces tworzenia konta Google Merchant jest intuicyjny i przebiega sprawnie. Musimy spełnić tylko jeden warunek, jakim jest posiadanie konta Google. Gdy już je mamy, przechodzimy przez kolejne etapy konfiguracji, w których podajemy między innymi szczegółowe dane o firmie i formach kontaktu. W następnych krokach możemy przesyłać produkty z pliku produktowego. Kolejnym etapem jest już planowanie interesującej nas kampanii.

Warto dodać, że Google Merchant jest skorelowane z innymi narzędziami oferowanymi przez Google, na przykład z Google Ads, kiedyś nazywanym Google AdWords (po więcej informacji o tym narzędziu zapraszamy tutaj: https://adsright.pl/google-adwords/).

Dlaczego opłaca się korzystać z Google Merchant?

Google Merchant jest przede wszystkim narzędziem, które ułatwia wprowadzanie listy produktów z naszego e-commerce do Google Shopping. Przy pomocy tego narzędzia możesz reklamować wszystkie produkty zgodne z regulaminem promocji w kampaniach produktowych firmy Google, w tym odzież i bieliznę, sprzęt sportowy i hobbystyczny, zabawki, części motoryzacyjne, elektronikę, sprzęt gospodarstwa domowego i RTV. Z kolei z grupie produktów zakazanych znajdziemy: podróbki produktów, broń, materiały wybuchowe, fajerwerki, substancje tytoniowe i produkty tytoniowe oraz używki psychoaktywne.

Narzędzie oferowane przez Google, szczególnie połączone z Google Ads, pomaga tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, które będą docierać do szerokiego grona odbiorców. System ułatwia promocję marki i produktów. Reklamy nie są nachalne, a konsument ma pewność, że proponowane mu towary są najlepsze i sprawdzone. Co ważne, obsługa Google Merchant nie jest skomplikowana.

Zdjęcie główne: Brett Jordan/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jakie są potencjalne korzyści i ryzyka związane z badaniami genetycznymi?
/
Jakie są potencjalne korzyści i ryzyka związane z badaniami genetycznymi?
Poznaj możliwe zyski i zagrożenia związane z testami genetycznymi. Od odszyfrowania kodu genetycznego po aspekty etyczne - dowiedz się więcej i zdecyduj, czy to jest coś dla Ciebie.

Polecamy