Be online

Google Merchant – stworzony z myślą o Twoim sklepie online

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Autor: Brett Jordan, źródło: unsplash.com

Google oferuje wiele narzędzi, które mają pomóc w promowaniu naszych biznesów. Jednym z nich jest Google Merchant, stworzony z myślą o branży e-commerce. Przyglądamy się jego zaletom.

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak mógłbyś go wypromować? Warto wykorzystywać stworzone do takich celów narzędzia. Google proponuje Google Merchant, znane także pod nazwą Centrum Sprzedawcy Google. To system wspomagający zarządzaniem e-commerce. Dzięki niemu możemy prowadzić skuteczne kampanie reklamowe oparte na reklamie produktowej. Narzędzie pozwala również na przesyłanie informacji o produktach w sklepie internetowym, aby użytkownicy internetowi mogli zobaczyć je w wyszukiwarce. Każdy z nas z pewnością kojarzy reklamy produktowe w Google, które składają się ze zdjęcia produktu, tytułu i ceny. To właśnie one powstają dzięki Google Merchant.

Jak utworzyć konto Google Merchant?

Proces tworzenia konta Google Merchant jest intuicyjny i przebiega sprawnie. Musimy spełnić tylko jeden warunek, jakim jest posiadanie konta Google. Gdy już je mamy, przechodzimy przez kolejne etapy konfiguracji, w których podajemy między innymi szczegółowe dane o firmie i formach kontaktu. W następnych krokach możemy przesyłać produkty z pliku produktowego. Kolejnym etapem jest już planowanie interesującej nas kampanii.

Warto dodać, że Google Merchant jest skorelowane z innymi narzędziami oferowanymi przez Google, na przykład z Google Ads, kiedyś nazywanym Google AdWords (po więcej informacji o tym narzędziu zapraszamy tutaj: https://adsright.pl/google-adwords/).

Dlaczego opłaca się korzystać z Google Merchant?

Google Merchant jest przede wszystkim narzędziem, które ułatwia wprowadzanie listy produktów z naszego e-commerce do Google Shopping. Przy pomocy tego narzędzia możesz reklamować wszystkie produkty zgodne z regulaminem promocji w kampaniach produktowych firmy Google, w tym odzież i bieliznę, sprzęt sportowy i hobbystyczny, zabawki, części motoryzacyjne, elektronikę, sprzęt gospodarstwa domowego i RTV. Z kolei z grupie produktów zakazanych znajdziemy: podróbki produktów, broń, materiały wybuchowe, fajerwerki, substancje tytoniowe i produkty tytoniowe oraz używki psychoaktywne.

Narzędzie oferowane przez Google, szczególnie połączone z Google Ads, pomaga tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, które będą docierać do szerokiego grona odbiorców. System ułatwia promocję marki i produktów. Reklamy nie są nachalne, a konsument ma pewność, że proponowane mu towary są najlepsze i sprawdzone. Co ważne, obsługa Google Merchant nie jest skomplikowana.

Zdjęcie główne: Brett Jordan/unsplash.com

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Musisz zobaczyć
Przeczytaj więcej
post-image
Be healthy
Leczenie niepłodności – jak radzić sobie psychicznie?
Niepłodność to trudne doświadczenie, które dotyka wiele par na całym świecie. Oprócz wyzwań fizycznych, jakie stawia przed parą, niepłodność może również wywierać ogromny wpływ na stan psychiczny osób zmagających się z nią. Jak sobie z tym radzić?
Czytaj więcej